Ділянка по збірці рейкошпальної решітки Покровського комбінату виправдовує очікування

Ще в травні поточного року ми розповідали про урочисту та довгоочікувану подію на комбінаті – відкриття ділянки по збірці рейкошпальної решітки (РШР). Її основне завдання полягало в тому, щоб якісно виготовляти РШР для власних потреб та сторонніх організацій, тим самим істотно знизити витрати комбінату на закупівлю готової РШР. Чи вдається ділянці виправдовувати своє призначення? За відповіддю ми вирушили до електродепо та разом з в.о. начальника ЗДЦ Віталієм Мітіним простежили за процесом складання РШР.
Слід нагадати, що плани для ділянки, яка складається з 8 осіб, встановлювалися чималі – збирати 2 ланки за зміну. Довжина однієї ланки решітки становить 12,5 метрів, а для того, щоб її зібрати, необхідно укласти 20 шпал вагою по 270 кг, 40 комплектів скріплень по 11 кг та 2 рейки по 808 кг. До цього ще закрутити 160 болтових з’єднань. І потрібно сказати, що трудова дружина ділянки цілком справляється зі встановленими нормами. Вже зараз можна констатувати, що за зміну може збиратися в середньому 2,4 ланки. Таких маленьких успіхів вдається домогтися завдяки працьовитості колективу на чолі з молодим майстром Мариною Кухарською. З нею працюють 6 монтерів колії (Віталій Молев, Антон Ткачик, Олександр Волков, Сергій Андрієнко, Андрій Бульба та Вадим Даценко) та один машиніст мостового крана (Любов Трусова). Зусилля цієї злагодженої команди призвели до того, що на сьогоднішній день підприємство повністю виконало зобов’язання по збірці РШР для Нікопольського та Запорізького феросплавних заводів. І якщо для наших сусідів ділянка зібрала 937,5 метрів такої решітки, яка укладається на шляхах комбінату, то для Запоріжжя збирали замовлення в обсязі 237,5 метрів решітки іншого типу. Незважаючи на труднощі, до кінця вересня фахівці ділянки повністю виконали обсяги з виготовлення РШР для інших підприємств.
Якщо говорити про власні потреби, то за програмою ПТР-2017 заплановано замінити один кілометр РШР на залізних магістралях комбінату. Це завдання виконано майже на 50%: зібрано 39 ланок з 80 необхідних, 24 з яких вже укладені в шлях. Завдяки цьому нова РШР замінила застаріле полотно на перегоні станцій «Бункерна-Фабрична» та частково на самій станції «Фабрична».
За словами Віталія Мітіна, зараз співробітники ділянки чекають надходження ТМЦ, щоб продовжити збирати РШР для комбінату. Але при цьому вони не сидять склавши руки. Люди задіяні на збиранні стрілочних переводів та ремонтах залізничного полотна. А коли повернуться на свою ділянку – займуться складанням решітки для укладання РШР на тій же станції «Фабрична» та на перегоні станцій «Калініна-Центральна». Що ж, побажаємо цьому невеликому, але дуже вмілому трудовому колективу, успіхів у виконанні перспективних завдань на благо підприємства.