На ПГЗК триває одна з наймасштабніших реконструкцій роторного комплексу №9

На Покровському гірничо-збагачувальному комбінаті триває одна з наймасштабніших реконструкцій гірничорозкривного обладнання – на роторному екскаваторі р / к № 9 Чкаловського кар’єра №2.

Роботи стартували минулої осені і стали наслідком аварійної ситуації, яка виникла на початку минулого року. Разом з капітальним ремонтом, який був запланований спочатку, було прийнято рішення провести ще і модернізацію машини. Вона, в більшій мірі, торкнулася електричної частини. Але разом з нею, відновлюються і основні вузли, а також робочі та побутові приміщення.

Завдання запуску роторного екскаватора в виробничий ланцюжок виконується практично цілодобово. Для цього в постійній готовності знаходяться ремонтні служби комбінату і дружний колектив Чкаловського кар’єра №2. Для них відновлення роторного екскаватора можна назвати таким собі «бойовим хрещенням», покликаним показати злагодженість роботи і прагнення рухатися до наміченої мети для досягнення загального, такого необхідного та довгоочікуваного, результату.

Хотілося б відзначити, що постійний контроль за тим, що відбувається на комплексі ведеться з боку керівництва підприємства в особі Голови правління Сергія Шуваєва, технічного директора Віктора Бондарца, напрямків головного інженера, механіка і енергетика, а також з охорони праці та пожежної безпеки. І така пильна увага обгрунтована, адже всі розуміють, що роботи, які ведуться тут – це важлива інвестиція в перспективу подальшого розвитку підприємства.

Про те, на якій стадії знаходиться ремонт, що вже виконано і що планується зробити в першу чергу, розповів в.о. начальника Чкаловського кар’єра №2 Анатолій Сізов і заступник начальника кар’єра по обладнанню Іван Клоков.

За словами Анатолія Анатолійовича, вже завершені роботи по ремонту поворотної платформи роторного екскаватора. На фінальній стадії перебуває відновлення побутових приміщень.

У свою чергу, Іван Георгійович зазначив, що також тривають заходи по ремонту нижньої рами металоконструкцій конвеєра В-20. Цю деталь відновлюють практично з нуля. Не менш важливе і проведення модернізації металоконструкцій кабелевого роздавача.

Реконструкція ведеться силами досвідчених фахівців з різних підрозділів Покровського комбінату та представників підрядної організації – ТОВ «Крановий електропривод» (м.Харків), які здійснюють монтаж кабельно-провідникової продукції.

У числі першочергових завдань по роторному комплексу, заступник начальника по обладнанню називає завершення робіт на конвеєрах В-10 та В-20. Це пов’язано з необхідністю прокладання кабельної продукції по металоконструкціям. Що стосується РМЦ, то в найближчих планах працівників цього цеху – закінчення ремонту барабанів на механічній дільниці майданчика підрозділу, а потім їх монтаж безпосередньо на р / к №9. Процес по відновленню пошкоджених металоконструкцій уже вийшов на фінішну пряму. Так, завершені роботи на конвеєрах В-30 та В-40, на заключному етапі – ревізія конвеєрів В-10 і В-20. Чималий внесок в цю нелегку справу внесла бригада зовнішнього ремонту РМЦ, яка працює під безпосереднім контролем головного механіка цеху Євгена Котляра, начальника дільниці з ремонту кар’єрного обладнання Олексія Луговського, а також механіків в кар’єрі Андрія Авдюшкіна і Олександра Кудряшова.

Представники Ремонтно-будівельного цеху в момент нашого візиту на комплекс завершили утеплення стін і стель в побутових приміщеннях та приступили до подальшого благоустрою місць для відпочинку і прийому їжі працівників р / к №9. Всі будівельні заходи проводяться під керівництвом бригадира Сергія Шишкова.

Незважаючи на такий напружений графік, задіяні служби усіма силами прагнуть укластися у встановлений термін і вчасно завершити реконструкцію роторного екскаватора р / к №9. Всі розуміють, що вже з початком весни необхідно повернути гірничорозкривну машину в технологічний ланцюжок кар’єра, тим самим продовжити її славну виробничу біографію.