Неефективність Укрзалізниці пов’язана з корупцією, а не з низькими тарифами

Відсутність грошей на оновлення вагонного та локомотивного парку у залізничного держмонополіста ПАТ “Укрзалізниця” пов’язана з повальною корупцією в цій держкомпанії.
Таку думку висловив голова Федерації металургів України Сергій Бєлєнький, коментуючи затримання першого заступника начальника департаменту аудиту та контролю “Укразалізниці” Вахтанга Джакелі.
С.Бєлєнький припустив, що 300 тис. дол., які вимагав затриманий – плата за призначення в УЗ на посаду менеджера середньої ланки.
“Раз готові платити, то значить, 100% можливо досить швидко (до 1 року) не тільки” відбити “подібні інвестиції, але і” заробити “в рази більше. Адже всі розуміють, що надовго можна і не затриматися. І ви все ще вірите, що основна проблема УЗ у порівняно низьких тарифах на перевезення вантажів? “, – підкреслив глава ФМУ.
Відзначимо, що ввечері 13 вересня співробітники Служби безпеки України затримали В.Джакелі під час отримання 70 тис. дол. Це перша частина хабара, всього затриманий вимагав 300 тис. дол. за призначення на одну з керівних посад в УЗ, повідомив заступник міністра інфраструктури Юрій Лавренюк.
Нагадаємо, керівництву УЗ вдалося домогтися від Кабінету міністрів України підвищення тарифів на вантажоперевезення на 22,5% з 1 жовтня 2017 року. Необхідність підвищення тарифів керівництво УЗ пояснює відсутністю коштів на закупівлю нових вагонів та локомотивів.
Мінпром