Покровський ГЗК вперше ремонтує дороги власними силами

Покровський гірничо-збагачувальний комбінат щорічно інвестує у виробництво сотні мільйонів гривень. Необхідність всіх цих витрат диктують нагальні завдання, і в повній мірі вони відображені в програмі ВТР. Завдяки поступовій реалізації її основних пунктів підприємство розвивається і оновлює свою матеріально-технічну базу. У числі традиційно запланованих ремонтних робіт значаться не тільки заходи з відновлення гірничорозкривного обладнання, не менш важливе значення мають і соціальні питання. Одне з них – це підтримка в належному стані автодоріг, які перебувають на балансі комбінату. Всі ми розуміємо, що по цих магістралях курсує і виробничий транспорт (без якого люди не змогли б потрапити на свої робочі місця, доставити важливий вантаж в точку призначення, вивезти сировину і т.д.) та рейсові автобуси. Таким чином, підприємство старається не тільки для своїх співробітників, але і для жителів, які користуються громадським транспортом.

Ремонт автодоріг планується щорічно на наступний період після обстеження та аналізу стану асфальтового покриття. Найбільш проблемні ділянки із зазначенням обсягів робіт та формуванням технічного завдання виносяться на розгляд керівництва. Наприклад, у 2017 році за таким принципом, поточним ремонтом було охоплено дороги від с. Старозаводське до ДМС № 2, а також від управління РБЦ до ЕРЦ. За словами начальника Управління капітального будівництва Андрія Алексєєва, який безпосередньо курує ці заходи, з серпня поточного року подібні роботи стартували на території промислового майданчика ЧЗФ:

– На відміну від минулого року, у 2018-му ми вирішили піти від досить дорогих послуг підрядних організацій і виконувати ямковий ремонт власними силами. Для цього була сформована бригада з дев’ятьох чоловік. Укладання асфальту не можна назвати легким завданням. Для того щоб його здійснити, необхідно виконати трудомісткі та витратні за часом підготовчі заходи. До того ж, слід враховувати постійний рух автотранспорту, який перешкоджає вказаним роботам. Вони включають в себе, перш за все, вирізку непридатного покриття з використанням гідравлічного екскаватора «JCB» та його спеціального навісного обладнання (фрези), які зовсім недавно були придбані комбінатом для теплосилового цеху. Правда, вирівнювати ями доводиться вручну. Потім слідує процес їх очищення та грунтовки бітумною емульсією. Виконання таких робіт, за допомогою техніки Ремонтно-будівельного та теплосилового цехів, на кожній з ділянок займає близько трьох днів. Після чого настає етап приймання асфальтобетонної суміші, в якому беруть участь фахівці нашого управління, Відділів матеріально-технічного постачання та вхідного контролю, а також Ремонтно-будівельного цеху. У серпні ми вже прийняли 150 тонн асфальту, придатного для подальшого укладання.

З використанням сировини зазначеного обсягу вже «залатали» ями на проблемних ділянках від поста «Явір» до адміністративно-побутового комплексу Чкаловської збагачувальної фабрики, при цьому «поправили» покриття на території управління Ремонтно-механічного цеху та навколо самої адмінбудівлі Чкаловської фабрики. Крім транспорту зазначених підрозділів, а також робочих автобусів, по відремонтованій дорозі рухається і техніка колони КДТ.

Наступна, на порядку денному автодорога від ДМС № 2 до Чкаловського повороту, а потім – від Електроремонтного цеху в напрямку Чкаловського кар’єру № 2. Для виконання цих робіт з ямкового ремонту, необхідно прийняти ще 140 тонн асфальтобетону. Загальний обсяг площі частково оновлених магістралей в цьому році заплановано на рівні 2 477 м². Завершити роботи розраховують до жовтня, щоб випередити початок несприятливих погодних умов осені.

ПГЗК – Покровський гірничо-збагачувальний комбінат / УкрФА – Українська Асоціація виробників феросплавів